Pozor na pojištění při nákupu na Alza.cz
Zvažujete nákup zboží na eshopu Alza.cz a jeho pojištění pro případ nahodilého poškození a odcizení? Toto pojištění nedoporučujeme. S účinností od 1.5.2015 došlo ke změně pojistných podmínek a mezi výlukami je „poškození způsobené úmyslně nebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod)“. Obdobné ustanovení se týká i odcizení. Dříve byla výlukou pouze hrubá nedbalost. Nejčastěji dojde k poškození/odcizení v důsledku neopatrnosti pojištěného, takže nárok na pojistné plnění vznikne jen ve velice vyjímečném případě. Jediná situace, která nás napadá a zakládala by nárok na plnění, jsou vybrané vnější vlivy (ale i tak jsou vyloučeny škody způsobené přírodními jevy, vlhkostí i zaviněné třetí osobou nebo domácím zvířetem).
Pojistné podmínky jsou zde, výluky jsou v čl. 10.
AKTUALIZACE
Vyjádření Alza:
Dobrý den,
podmínky platí při kterých byl uskutečněný nákup.
Konkrétní situace k plnění však vypsat nelze.
Děkuji za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Jakub Galuszka – Alza.cz
Specialista administrace služeb
Vyjádření BNP Paribas:
Při řešení pojistných událostí se postupuje dle interních metodických pokynů, tyto se veřejnosti nesdělují, protože by mohly být návodem pro pojistný podvod. Tyto interní metodické pokyny jsou plně v souladu s pojistnými podmínkami. |
LIKVIDACE PU |
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. Plzeňská 3217/16, Smíchov, 150 00, Praha 5, Czech Republic czlikvidace@cardif.com |