Pozor na pojištění při nákupu na Alza.cz

Zvažujete nákup zboží na eshopu Alza.cz a jeho pojištění pro případ nahodilého poškození a odcizení? Toto pojištění nedoporučujeme. S účinností od 1.5.2015 došlo ke změně pojistných podmínek a mezi výlukami je „poškození způsobené úmyslně nebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod)“. Obdobné ustanovení se týká i odcizení. Dříve byla výlukou pouze hrubá nedbalost. Nejčastěji dojde k poškození/odcizení v důsledku neopatrnosti pojištěného, takže nárok na pojistné plnění vznikne jen ve velice vyjímečném případě. Jediná situace, která nás napadá a zakládala by nárok na plnění, jsou vybrané vnější vlivy (ale i tak jsou vyloučeny škody způsobené přírodními jevy, vlhkostí i zaviněné třetí osobou nebo domácím zvířetem).

Pojistné podmínky jsou zde, výluky jsou v čl. 10.

AKTUALIZACE

Vyjádření Alza:

Dobrý den,

podmínky platí při kterých byl uskutečněný nákup.
Konkrétní situace k plnění však vypsat nelze.


Děkuji za pochopení.

V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jakub Galuszka – Alza.cz
Specialista administrace služeb

Vyjádření BNP Paribas:

Při řešení pojistných událostí se postupuje dle interních metodických pokynů, tyto se veřejnosti nesdělují, protože by mohly být návodem pro pojistný podvod. Tyto interní metodické pokyny jsou plně v souladu s pojistnými podmínkami.
 
LIKVIDACE PU BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16, Smíchov, 150 00, Praha 5, Czech Republic
czlikvidace@cardif.com 

Kontaktujte nás